TARTAN ADDICTION






Foto's: Iris Schlaepfer

"Jammer van de panty", is wat ik denk als ik de foto's terug zie maar helaas is het niet echt meer mogelijk om met blote benen de deur uit te gaan. Want ja, herfst! Niet echt mijn favoriete tijd van het jaar, vooral omdat we nog een hele lange winter in het vooruitzicht hebben. Het enige waar ik blij van wordt is weer mijn herfstkleding te voorschijn te kunnen halen, ik heb vooral zin om heel veel ruitjes te dragen. Dus die zal je waarschijnlijk ook veel gaan zien hier. Ik heb in ieder geval een nieuwe outfit-fotograaf, waar ik heel blij mee ben! Iris is haar naam, onze nieuwe stagiaire voor Froufrou's (Zie hierboven de link naar haar werk). Hopelijk is het nu mogelijk wekelijks weer wat outfits op mijn blog te zetten, want ik mis het stiekem toch wel een beetje.


Hoed - Vintage
Jurk - Zara
Jasje - Vintage
Adidas trainers - Vintage
Horloge - Vintage


2 opmerkingen: